Monday, January 3, 2011

nIghy aT mUsEum.....

tadi petang kol hairul....ingatkan die bz ngn kelas..tpi uoenye..bz maen game..cm dak2..hehhehe...:P...perut tetibe lapa..tapi aku malas nk turun..just mkn coklat and snek je..lame2 cam ni CPu aku leh hang ni..hehehhe....hari ni lah aku start wat blog..everything yang aku feel, aku tulis kt sini..heheh..tpi tdi..aku tgha mencari2 cm ne nk masukkn lagu kt blog aku yg bru ni..hahah...esok lak..dh la kne bangon kol 6 agy..sebbnye sok ade orientasi agy..heheh,..rase cam budak sekolah pon ade..mlm ni before sleep..aku nk kol hairul...:)..insaallah ..aku akn kol die evryday...hehehe{lau ade kdit}hehehe...tdi..aku maen dam..kalah teruk kot..asik2 turun bawah je.sengal tol aku ni..by the way..sebenye..aku rase risau ckit ....mane tak nye..tadi time orientsi..lectre ckp..lau pointer kami dak penerapan tak 3 point, t tak dapat pape...YaAllah...mudahkn lah pembelajaran aku, dan tetapkan lah hati kami kerana kami berjauhan..Hairul...walaupon kami hanye kawan je...amin..

No comments:

Post a Comment