Sunday, March 27, 2011

soRyY....

hello semua, entry kali ini lebih menyayatkan hati agaknye.sebab..ade jugak yang care bout me..means time aku susah..ade yang perihatin..tak tahu nak cakp cam ne..tapi terima kasih banyak2 kat rabiha rahim dan salika alias kawan ngan ika..terima kasih atas segala nasihat yang diberi..
terima kasih jugak pada raihani amieruddin sebab kamu kawan yang baik walaupun kamu marah2..tapi marah yang bersebab.ika tak biase lagi ngan aida,pija n bella.maybe sebab kami baru kenal time diploma ni.kadang2 terase jugak sebab kena tingal & more it...( myabe sebab aku ni lembab kot, yelah mane taknye kadang2 cakap merepek..)..rindu mase diploma..mase degree ni..aku alone lagi..rase keseorangan yang amat sangat..sebab aku seorang yang pendiam..tak macam diorang..mungkin susah untuk rapat lepas ni..sebab aku tak banyak mulut and have fun cam diowang...maybe.aku akan Independence lepas ni..takpelah..ape pun yang terjadi..aku kena kuat..untuk harungi 3 tahun degree di PUNCAK PERDANA ni..mungkin betol cakap amir, "awk buat je hal awak sendiri".hurmm..sori sebab entry kali ni sedih..sory..sory..sory..minggu ni aku de dua test..hopefully aku boleh perform dengan baek.AMIN..yaAllah berikan ketenangan dan kesenangan dalam menjawab test pada hari selasa dan rabu ni..


No comments:

Post a Comment