Monday, January 3, 2011

FiRsT DaY...

im nurul afiqah..but my nick name is ika @patrick ika....aku bgon paling awal..bab tak leh tido nyenyak mlm tdi..bgon je..aku terus kejut hairul...lame btol die angkat fon..tido nyenyak tol..pastu aku g mandi and mask air...kejut dada,nai sumelah..im take my first breakfast with oat....hari ni hari first aku pegi jelajah faculty..first mule2 mcm excited ckit..tpi biase je...kami berkumpul kt dewan kol830..mule2 kiteorang kene wat kumpulan..aku satu kumpulan dengan alin..my classmate..mcm2 kitorg kne wat..kmi kene wat ice breaking, then g cari nama pensyarah and mintak tanda tangan die...fuhhhhhh...penat btol time tu...lunch lak kteorag mkn nasi lauk ayam..aku mkn ngn fatia and alin..nani,bela,pija,and dada dah balek awal....diowang kat bilik...tepat je kol 2.00 ptag....kne pg balek kt dewan tu....aduh..kami wat presenttn tnteng ape yg kami dah cri pagi tad...
ade sorang budak laki tu..dri kampus kelantan tak silap..mak i, wat presentation dlm sleng ganu..peh..tergelak2 aku diewatnye.hahahahahah.......kt cni..ade 3 kos,im220,im222,im223....urm..setakat ni je kot aku nk celoteh...msg hairul lak..die tak blas..rindu lak..hehehehe...mlm ni lak lah aku mengarang ag..hahaha:P

No comments:

Post a Comment