Thursday, April 14, 2011

first sem..

hello everyone...
ika rase lame dh ika tak post pape kt entry ni since time bz dengan assigment hari tu. hmmm penat memang penat..mane taknye..tak tido berhari untuk siapkan buat assignment and presentation..just tido pon sekejap2 je..hurmm.nak wat cam ne dh tanggungjawab en..terpakse lah buat..lau tak cam ne nak lulus t kan..last presentation hari tu adalah subject 453.lega memang lega..tapi ade lah beberape perkara yang tak best..tapi aku rase, tak payah kot citer dalam ni..sebab aku tak nak sape2 terase ngan aku..bialah aku terasa..yang penting aku tak nak orang terase..tapi ntah la..masaalh kawan, sering kali berlaku dalam kehidupan aku..its difficult to find  a true friends..and skg aku belom jumpe agy yang betol2..ntah la..maybe orang kate aku ni ikotkan sangat perasaan, cepat terasa lah, sentap lah..and pape je lah..aku penat dh ..dh la..tak tahu nk tulis pe..t aku cite lagi lah lau rase nk cite.."my first sem not to be like hell"..pape je lah yang aku merepek ni

No comments:

Post a Comment