Tuesday, January 4, 2011

tAkLiMaT vs DiA...

time yang membosankan..nani adn pija maen fon time tu..aku je tak..taklimat..ngantok lak tu..

khusyuk tol orang depan aku ni dengar..heheh
petang tadi..kami dengar taklimat dari dekan..
mengantok sgt2...
pastu..aku mcg die..die tak balas langsung..knpe die makin berubah..padahal aku bru je kt cini..
atau mungkin die dah jumpe orang laen..yaALLAH..tabahkan lah hatiku..lau betul ape yang ku pikirkan ini....
pe perlu aku lakukan...
sedih sgt2..
aku menangis dalam hati sendirian mase dlm dewan tadi..knpe ini yang terjadi..adakah aku terhegeh-hegeh padanya?????....setiap detik,waktu,aku ingatnya...tpi kne semakin hari die membz kn diri walaupun belom ade kje yang perlu dilakukan.???:-(...insaallah jumaat ni aku pg segamat...nak jumpe kwn..and yang sebenaye nak jumpe die..tpi..

No comments:

Post a Comment