Friday, January 14, 2011

My EyeS

hai.....new story for today....
malam tadi..aku tak tahu knpe dgn aku....
memberanikan diri berterus terang dgan die...
aku ckap semua yang aku pendam and rase selame nie...
aku ckap semua...trough the fon..aku nangis dlm fon tu...aku tak tahu nape aku berani cakap cm tu...
aku nk die tahu ape yang pendam and rase selame ni..walaupun aku tahu..die hnye anggap aku sebagai kawan je...memang sedih bile dgar..tapi aku tak boleh pakse die...takpelah..mungkin cukup lah sekadar die tahu yang aku sayang die lbih dri sorang kawan......
dan aku tahu die pu tahu ape yang aku rase sekrg sebb die pun penah lalui bnde yang same...
bagi aku...walaupn cm tu...tpi aku try an effort untuk selalu cntct die and always be there.....
coz still in my heart...
tu ha...pic aku....hari ni...
with my eyes yang bengak...harini ....aku ade sesi fotogrfi untuk buat matrik kad....
im try to smile....try to controll all that im feeling last night....
anywhere...pas balek amek gmbr t..aku story lagi...
ade lagi yang aku nk cite....all about ...

No comments:

Post a Comment