Wednesday, January 26, 2011

i found it..

when i open my fb..everthing that is was found...
he is hepi with others...
tpi..tdi bile aku bukk wall ex die...
i see the comment..
OMG...
 but..its okeyh...
i try to accept it..
walaupon i tahu..ianye sukar...
semalam..aku g klinik..and i get sick..
aku dh dpt sakit dada..
secare tetibe...
takpelah..mungkin ini semua ujuian dan dugaan untuk aku..
aku haruslah tabah ika kn!!!..hehehehe
haa.khmis mlm ni aku baelk jb naek bus kol 9 ngan bela and pija...
doakn lah aku selamt..
tpi..
takot lah...
"ika mintak maaf bnyak2 lau ade salah dan silap.untuk hairul..terime kasih sbb dapt kenal dgn you.i tahu..i tlbih over syg u..walaupun i tahu yang u sayangkn atyn lagi..seronok berkawan ngn u..walaupun i tahu u takkn bce statemnt ni..tpi i just tulis je..i takot ntok mcg u..i takot kalau2 kehadiran mengangu u dan atyn..i doakn u all berdua bhgaie."

No comments:

Post a Comment