Monday, January 3, 2011

....HoMe aLoNe...




kosong je..yang ade laptop tu..meja stdy aku..hehehe

ni lah bilik aku..heheh..kecik je....aku shre ngn dada..
jam ko 9.00..
aku kat umah sorang2..kawan2 sume pg turun bawah beli makanan..heheh...
malas lah nak ikot..just kirim kat diowng belikan aku burger je...
malam yang indah dan aku tak mandi agy..hahahaha...
tapi still wangi ....hehehe - _-...

malam yang tak bape nak indah sgt lah kt punck PerdAnani..lau nak dibandingkan dgn segamat....cool g kot kat segamat..hahaha..lau nk tahu..pic yang aku amek tu..dari koridor umah ni ha..tu..kolej dak laki..depan je kot..huhuhu..terukakn..pape ntah letak dekat2..teruk...teruk...(versi upin ipin)

1 comment:

  1. mai la singgah blog aku...

    http://awekdesa91.blogspot.com/

    nk lebih maklumat tentang blog..
    cari fb kakiBLOGGER...

    selamat berblogging... :D

    lg satu,nk tanye pape pasal blog kat inbox aku,jgn kat wall...

    ReplyDelete