Friday, January 28, 2011

keputusan..

bila depan.kite cume ade dua keputusan je, accept or ignore it.macam kat facebook tu bile orang add kite.tu je pilihan kau sekarang..then bile kau dh accept, samaada kau hepi atawpon tak.tu je pilihan die kan.sama juge macam ape pilihan yang ade kat dunia ni.nama pun dunia, macam2 risiko yang datang, kanan kiri depan belakang.manusia tak kan lari dari semua ni. ini lumrah hidup namanye.

kite kena lepaskan sesuatu untuk mendapatkan sesuatu yang laen.macam tu juga bila kite nak buat keputusan. kite kne memutuskan sesuatu kemudian kau melepaskan sesuatu.hidup akan ajar kite bnanyak bende. bende yang kite tak accept pun kadang2 boleh berlaku kat kite.

dan sekarang aku tak terlepas dari menghadapi perkara tersebut. bila mana aku sendiri tak nk melepaskan nye,aku cume tak nak pentingkan diri sendiri. aku nak tengok die bahagiaa dengan orang yang die pilih.biarlah aku berduka, asalkan dia bahagia.

terlalu banyak perkara yang berlaku dan ini telah memberi aku banyak pengalaman dan pengajaran yang aku sendiri tidak sedari. dan about love, aku tak berani nak cakap.aku sendiri pernah gagal dalam hubungan yang dinamakan cinta.tapi aku cume ingatkan sesuatu,aku bukan cari yang sempurna, tetapi aku cume mencari seseorang yang sanggup menerima aku seadannya,jauh mahupun dekat.aku tidak mengaharapkan simpati.diatas kesempatan ini juga, aku ingin meminta maaff pada seseorang.mungkin aku dah sakitkn hatinya dan aku aku tahu aku salah...

No comments:

Post a Comment