Thursday, January 13, 2011

--------

updated my blog...
im feel empty after evrythng i know...
sape saya bg nye..aku syg die ikhlas.....
tapi...
macam ade somthng yang akan berubah...
btol kah????
many question dkat dlm my mind....
hepi je bile tgk nani dgn bf die..
untunglah nani dpt bf yang baek cm tu....cinta dtrime...(touchng)...
kadang-kadang terpikir juga...aku syg seseorang...tapi adakah orang itu akan sayng kt aku....
kelemahan aku..aku cepat caring kt orang..especially pade orang yang aku sayang....
tell the truth..walaupun ianye akan menyakitkan hati aku....aku sedar dan tahu sape aku..tak sehebat, sepandai, secantik n pandai bergaya macam pmpn yang ade kt lua tu....aku seorang yang sederhana from all aspect...
"[1:19:44 AM] NuRuL AfIQAh: telling the truth..[1:21:14 AM]:[1:20:33 AM] him: ade kot.. just kadang2 nmpk jek."

No comments:

Post a Comment