Wednesday, January 5, 2011

kebeNaRaN

untuk hari ni....pagi aku ade pendftaran kos..tpi dua je bleh daftar...pelik..tp lectrer kate esok buat agy...itsok for me..tdi sebelum pg kelas kol 2.00 petang...aku kol hairul ridzuan...then..tnyelah np,pasal mlm td...upenye fon die tertinggal kt dalam kete..tpi takpelah..ika dah maafkan hairul..kami sembang lame jugaklah..8 ringgit habis...aku ckp kt die...datanglah cni..tp die tak nk..sedih la jugk..tringin jugak nk tgk die dtg cni...rase alone kt cni..:(...bile lah agaknye ye...mybe aku tak perlu nak berharap sangat kot...t aku yang nangis agy....

ni lah pic yang agak kabur ni..my first class in puncak perdana...excited tapi agak scary jugak..hehehe..tak tahu nape..mybe sebb kt tempat baru kot..hopefully dpt sesuaikn diri lah kt cini...lame kot tunggu lectre masuk kelas..hehename lectre nye madam hasnah abdul rahim...HR heh.peh..dalam elas cejuk sgt2..dah mcm duduk dalm peti ais aku dibuatnya.3 jam lak tu kelas nye..balek je..aku teman yana,my classmate g beli mkanan...but..sampai je bilik..aku dpt mcg dari abg angkt..die ckp hati die dh dicuri..fuyo..good luck lah for him..smge bahagia je aku doakn...urm..tu je lah nk cite petang ni..cuace pon mendung kt cni..

No comments:

Post a Comment