Tuesday, January 18, 2011

cukup....
salah ke ape yang aku buat??
mungkin salah kot...
tp tkpelah..aku tak kesah lau mimi dan wan menyampah or benci aku....
aku tak kesah dibenci oleh orang laen..asalkn orang yang aku sayang gembira...
mungkin cinta dan kasih aku kini tiada erti...
hanya kata2...pada orang yang tak pandai menilai betapa harganye erti sebuah pengorbanan dan cinta yang diberikan kepadanya tnpa paksaaan....
jauh disudut hati ika...ika masih menyanyginnya hairul ridzuan..satu je yang die tak tahu .he is very special for me until now..
tapi ape kan daya....
takdir menentukan segalanye..
pengalaman telah mengajar aku erti cinta dan bagaimana untuk menilai seseorang...
kadang-kadang tuhan jadikan petir dan matahari..rupe-rupenya die jadikan pelangi untuk kita sentiase terpikir mengapa jadinya pelangi..
menghargai seseorang adalah perkara yang paling dalam kamus hidup ku..
kinii..aku bersyukur kerNa masih ade rasa cinta..tpi untuk dicintai..cukup payah...


  1. orang yang cerdik akan berusaha merubah kerugian menjadi keuntungan.sedangkan orang yang bodoh akan membuat satu musibah menjadi bertumpuk dan berlipat ganda
ni lah kata yang ika dapat kongsikan..dalam buku ni...

No comments:

Post a Comment